Thursday, August 26, 2010

My Children

Salah satu benda yang paling aku hargai dalam hidup ni merupakan... anak-anakku yang ramai. Eh, aku tak beranak tapi kakak-kakak ngan kakak-kakak ipar aku yang bersalinkan diorang. Hehehe... Kanak-kanak memang la penyeri hidup. Setakat ni, aku dah ade 11 orang anak buah, complete untuk team bola sepak, boleh buat football club "Warisan Tok Halim". Yang paling best, perangai anak-anak aku nih semuanya sengal, macam mak bapak diorang jugak. Maksu die (aku) je yang behave sopan santun. Tapi yang sedih sikit, ade certain je yang dapat jumpa kerap, ade certain pulak dok jauh.. so jarang boleh jumpa. Tapi maksu tetap sayang kamu semua!

These are random picks of their pictures. Macam-macam perangai diorang ni.


Nabihah & Ekram : Mamat ni nanges sebab kene cium. Bagus la tu nanti takde la jadik casanova  


Wawa : Makin besar makin cun. And very matured at the age of ten
Faris & Ainun : Dah lama tak jumpe. They are verrryy talkative!
Altaff, Uqhail & Wawa : Perut abang menjadi favourite adik
Altaff, Uqhail & Wawa : Pegang perut abang lagi
Nabihah : Akibat dah selalu kena buli, dia buli diri sendiri
Uqhail & Altaff : Angan-angan menjadi superheroes
Nabihah & Ekram : Mengingatkan aku kat Lee Hyori dan Kim Jongkook. Huhu~
Altaff : Helmet terbalik.
Nabihah : Helmet terbalik version 2
Uqhail : Erm... nak tulis ape ek..
Ainun & Arina : This is a long time ago. Miss them!
Puteri : Her very first birthday! Sooo cute
Amina : Selalu je kene buli ngan kakak, tapi tetap sabar. Macam Nur Kasih la lebih kurang
Altaff : He is girl-look-alike, tambah lagi bile pakaikan tudung.
Nabihah : Guy-look-alike even bila pakaikan tudung

Haih..dah dekat nak raya ni (lagi 2 minggu je??) bertambah pulak rindu kat anak-anak yang kusayangi ni. Sedih sangat sebab diorang semua maybe tak beraya kat rumah aku masa raya pertama nanti, masing-masing kat rumah atok lagi satu. Tinggal la aku dan abang aku yang still single tu~ Sob3. Bila adik beradik semua dah besar, dah kawen, susahnye nak kumpul, even time raya. Ini la die nasib anak bongsu. Sob3 lagi sekali. Ek eleh tak macho nye.

3 comments:

  1. k.nora maybe balik 1st raya...sbb bdk2 cuti lama..

    ReplyDelete
  2. raya paling membosankan tahun ni...no ketupat palas, no sembang2 dgn adik2, no salam2 dgn semua, cuma yg ada kami bertiga je. takde sedara mara....huaaaaaa!!!!

    ReplyDelete